Sådan bruger du GPT’s i din markedsføring
I en verden, hvor digital markedsføring bliver mere kompleks og konkurrencepræget, introducerer og fortæller vi om vores GPT: Wuo SEO og content rådgiver – en…
Vi er eksperter, på tværs af hjemmeside og webshop drift. Vær på forkant med den digitale udvikling og få de nyeste indsigter, trends og strategier fra vores erfarne team af digitale specialister.
I en verden, hvor digital markedsføring bliver mere kompleks og konkurrencepræget, introducerer og fortæller vi om vores GPT: Wuo SEO og content rådgiver – en…
Du lægger måske ikke mærke til det, men mange hjemmesider har en blog og ofte lander du på faktisk på en blogside, når du søger…
Er nuværende webshop-system begrænset, ønskes nye funktioner eller er tiden bare løbet fra systemet, så er det nærliggende at kigge sig om efter et nyt…
Leads og lead generering er relevant for både B2B virksomheder og B2C virksomheder, men på to vidt forskellige måder. Hvor B2B er drevet i stor…
KPI står for “Key Performance Indicator” og er en måleenhed, der bruges til at vurdere effektiviteten af forskellige aktiviteter i en organisation. KPI’er er afgørende…
Splittesting, også kendt som A/B-testing, er en metode inden for markedsføring og brugeroplevelsesdesign, hvor to versioner af en hjemmeside, e-mail, annonce eller andet indhold, præsenteres…
Social Proof er et psykologisk fænomen, hvor mennesker ser på andres adfærd, holdninger eller på hvad en virksomhed har lavet tidligere, som en vejledning for,…
En “funnel” eller “salgstragt”, er en model, der beskriver de forskellige faser, en potentiel kunde går igennem, fra den første interaktion med en virksomhed eller…
FTP står for “File Transfer Protocol” og er en standard netværksprotokol, der bruges til at overføre filer fra en vært til en anden over et…
CLV står for “Customer Lifetime Value” og er en af de mest centrale metrikker inden for forretningsanalyse og markedsføring. Denne metrik repræsenterer den samlede værdi,…
CPA står for “Cost Per Acquisition” eller “Cost Per Action” og er en vigtig metrik inden for digital markedsføring og online annoncering. Denne metrik bruges…
ROI står for “Return on Investment” og er en finansiel metrik, der almindeligvis bruges til at måle sandsynligheden for at opnå et afkast på en…
CPC står for “Cost Per Click” og er en almindeligt anvendt metrik inden for online annoncering og digital markedsføring. Denne metrik repræsenterer den pris, en…
PPC står for Pay-Per-Click, en online annonceringsmodel, hvor annoncører betaler en pris, hver gang deres annonce bliver klikket på. I stedet for at betale for…
Domain Name System (DNS) er en af de mest kritiske komponenter i internettets infrastruktur. Det fungerer som en digital telefonbog, der omsætter domænenavne der er…
Når du skal lave intern linkbuilding på din WordPress hjemmeside, for så vidt i hvilket som helst CMS, skal du have hukommelsen i orden. Du…
Google’s Performance Max-kampagne, er designet til at automatisere og optimere annonceringsprocessen på tværs af Googles hele økosystem af annonceplatforme. Det inkluderer Google Søgning, Display, YouTube,…
Embed betyder i hjemmeside indholds-sammenhæng “forankret indhold” også kaldet “indlejret indhold”. Dette er betegnelsen for indhold, der tages et andet sted fra og kan indsættes…
At lave SEO igennem WooCommerce er meget ligesom at gøre det igennem standard sider for WordPress. Der er dog en lidt anden fremgangsmetode og så…
Med vores software kan du nemt og overskueligt vise dit CO2 regnskab på en brugervenlig måde, og dermed tage ansvar overfor dine kunder og klimaet.
Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige pris – start din beregning her, og få en idé om omkostningerne til dit projekt.
Hvad har du brug for?
Få et uforpligtende estimat på 2 minutter.
Vi kontakter dig inden 48 timer, hvis du udfylder dine kontaktoplysninger.
Du får dit estimat uden at give dine kontaktinformationer.
Sender du dit estimat til os, kontakter vi dig inden 48 timer.