to medarbejdere laver Ideal customer profil (ICP) på skrivebord med blyant og pen i hånden

Hvad er ideelle kundeprofiler (ICP)?

Når du arbejder med digital markedsføring, er det afgørende at vide, hvem du målretter dine budskaber mod. ICP’er er fundamentet for alt fra SoMe-strategi og content til SEO og annoncering – og derfor er det noget, der er enormt vigtigt for virksomheder at arbejde med.

Unique selling points - Webshop præstenterer håndarbejde og fordelene ved hans arbejde

Hvad er USP’er / unique selling point?

Online har du kun få sekunder til at fange en brugers opmærksomhed. Dine USP’er er det, der afgør, om de klikker væk – eller bliver og handler. Det er dit digitale førstehåndsindtryk. Gode USP’er skaber klarhed, tillid og interesse lynhurtigt, derfor er det et uundværligt element i alt fra hjemmesider og kampagner til Google- og SoMe-annoncer.

tablet med likes og kommentarer, der symboliserer organisk vækst

Sådan opnår du organisk vækst på Instagram

Organisk vækst på Instagram handler om at opnå en større synlighed og rækkevidde uden at bruge betalte annoncer. Det kan være en udfordring, men med de rette strategier kan du skabe en vækst, som giver værdi på lang sigt.