Bliv opdaget på fremtidens platform

Målrettede annoncer og content til TikTok.

Øg populariteten dine omkring brands, produkter eller services

TikTok skaber størst brand awareness og interaktion

Med en aktiv profil på TikTok kan du komme top-of-mind hos potentielle kunder. Det er nemlig platformen, hvor man får meget visningstid, hvis man deler noget, der trækker opmærksomhed og er sjovt eller interessant nok til at dele med andre.

På TikTok har brugerne en tends til at interagere rigtig meget med indholdet. Specielt hvis det er dumt, sjovt eller relevant. Likes, kommentarer og delinger sidder løst på folk, så længe de bliver underholdt. På den måde kommer man hurtigt ud til en stor skare af folk.

Hos Webto har vi været med til at skabe stor succes for flere brands på TikTok. Vi holder os orienteret om de nyeste trends, laver al materialet og interagerer med brugerne.

En succeshistorie: 600.000 visninger for få penge

En af vores kunder på TikTok er Popz, der har agenturet i Danmark på Fresh Drink, som havde brug for at få folks øjne op for den nye sodavand.

Gennem de nyeste TikTok trends, god videoproduktion og captions der fanger, har vi skabt en ordretilgang, der var 3 gange mere end forventeligt, og ret hurtigt var de blevet vist 600.000 gange for et begrænset budget.

“Vi er helt overvældet! Og meget glade for Webtos arbejde med at skabe awareness om Fresh Drink. Alle taler om at have set det på TikTok og vores ordretilgang er stukket af. Vi er meget tilfredse og fortsætter ufortrødent på den populære bølge, de har skabt for os.” – Claus Qvortrup, Adm. Direktør.

600.000 visninger for få penge

Fresh Drink på TikTok

En af vores kunder på TikTok er Popz, der har agenturet i Danmark på Fresh Drink, som havde brug for at få folks øjne op for den nye sodavand.

Gennem de nyeste TikTok trends, god videoproduktion og captions der fanger, har vi skabt en ordretilgang, der var 3 gange mere end forventeligt, og ret hurtigt var de blevet vist 600.000 gange for et begrænset budget.

“Vi er helt overvældet! Og meget glade for Webtos arbejde med at skabe awareness om Fresh Drink. Alle taler om at have set det på TikTok og vores ordretilgang er stukket af. Vi er meget tilfredse og fortsætter ufortrødent på den populære bølge, de har skabt for os.” – Claus Qvortrup, Adm. Direktør.

Hop med på TikTok bølgen.

Du tror måske, at det kun er de unge mennesker, der er på TikTok. Men sådan er det ikke længere. I 2024 er det alle aldersgrupper, der følger med på TikTok. Og samtidig er TikTok et af de sociale medier, hvor brugerne bruger allerlængst tid ad gangen. Dét gør det til en rigtig god platform at ramme kunden hver gang – måske mere end én gang.

Det er absolut ikke alle, der er med på TikTok bølgen endnu. Og præcis derfor bør du gøre det. Det viser sig nemlig, at når noget er populært på TikTok, så er det populært i virkeligheden, og du har derfor stor chance for at få succes med mediet.

Med vores ekspertise får du alle de kreative idéer og en samarbejdspartner, der kan lave al content for dig, så du blot skal tage dig af det stigende antal kundehenvendelser.