LinkedIn markedsføring

LinkedIn er en stærk strategi, når det kommer til B2B.

Hvis du ønsker at målrette dine annoncer mod professionelle og erhvervskontakter, er LinkedIn det perfekte sted at starte.

Målretning mod beslutningstagere

Vores tilgang til LinkedIn Ads er finjusteret til at målrette nøglepersoner inden for de ønskede brancher og positioner – lige fra mellemledere til topchefer.

Ved at anvende LinkedIn’s omfattende data om brugernes professionelle baggrund sikrer vi, at dine budskaber når frem til dem, der har magten og ressourcerne til at tage beslutninger om køb eller partnerskaber.

Er dit produkt eller ydelse branchespecifikt? Så er LinkedIn annoncering stedet for din markedsføring. Ingen andre platforme kan ramme målgruppen lige så præcist ift. branche, som LinkedIn kan.

Målret din B2B markedsføring.

På LinkedIn er det muligt at målrette din markedsføring til meget specifikke målgrupper i bestemte brancher i erhvervslivet. Alt efter dit behov som virksomhed, så opsætter du forskellige parametre for at finde frem til din kernemålgruppe.

Du kan målrette dine annoncer efter geografisk placering, demografi, bestemte brancher, virksomheder, stillinger m.m. På den måde kan du ramme lige netop den målgruppe, som bedst konverterer. Det rammer bundlinjen.

Indhold der resonerer

På LinkedIn er indholdet konge. Det kræver et særligt touch at fange opmærksomheden hos professionelle brugere, der værdsætter indsigtsfuldt og berigende indhold.

Vores team specialiserer sig i at udvikle og implementere annonceindhold, der ikke blot fanger interesse, men også fremmer engagement og thought leadership inden for din niche.

Lead Generation og brand building

Vores mål med LinkedIn Ads er todelt: at drive kvalificerede leads og at styrke dit brand. Vi skaber tilpassede kampagner, der anvender LinkedIn’s avancerede lead generation værktøjer, som f.eks. Lead Gen Forms, der smidigt indsamler brugeroplysninger og gør det nemmere for potentielle kunder at komme i kontakt med dig. Samtidig arbejder vi på at etablere og udbygge din brandpræsens gennem strategisk content marketing og thought leadership.

Din virksomhedsprofil – markedsfør dit brand.

På LinkedIn har du en unik mulighed for at vise din virksomheds professionelle ansigt udadtil. Det er ikke kun annoncering, som LinkedIn kan bruges til. Det er nemlig her dine styrker på markedet vises direkte til erhvervslivet.

Du kan derfor med fordel optimere din profil, så den ikke alene giver et godt indtryk af virksomheden, men skaffer relevant trafik, identificerer forbrugere, og udvider dit netværk. Med LinkedIn kan du dele din ekspertise med dit professionelle netværk, og på den måde skabe god troværdighed for din virksomhed.

Partnerskab for fremtiden

At vælge Webto for dine LinkedIn Ads betyder at indgå et partnerskab, der er forpligtet til din succes.

Uanset om dit mål er at tiltrække talenter, promovere en service eller lancere et produkt er Webto klar til at guide dig gennem hver fase af processen.

Lad os hjælpe dig med at forvandle din LinkedIn tilstedeværelse til en værdifuld ressource for din virksomhed. Kontakt Webto.dk i dag, og lad os sammen skabe LinkedIn Ads, der leverer resultater.

Ofte stillede spørgsmål:

Få svar på de mest almindelige spørgsmål.

LinkedIn Annoncering er specielt godt for dig, der handler B2B. Dog kan det også være en fordel for nogle B2C virksomheder. Med annoncering på LinkedIn kan du let ramme din målgruppe ud fra funktion, industri, jobtitel m.m. Der hvor LinkedIn adskiller sig fra andre Social Medier, er, at mange af de personer der er på LinkedIn, er beslutningstagere.

LinkedIn er primært en professionel platform, hvor mange har den professionelle hat på, når de ser en annonce. Er du en B2B virksomhed, må du ikke gå glip af muligheden for annoncering på LinkedIn. 

Annoncering på LinkedIn koster penge. Denne udgift betaler I, men vi aftaler sammen, hvor meget I ønsker at bruge på annoncering.

Det er svært at sige, hvad LinkedIn annoncering koster. Det kommer an på, hvor meget du er villig til at bruge på annoncering. Når vi sammen har aftalt annoncetypen og målgruppen vil vi undersøge, hvilket budget der bedst passer hertil. Ud fra dette byder du ind med, hvad du ønsker at bruge. Du bestemmer suverænt, hvor meget du vil bruge på annoncering.

Ja, for at vi kan oprette opslag og annoncer for jer på LinkedIn, er du nødt til at gøre os til Administrator af jeres konto. 

Man kan sagtens være flere Administratorer på én LinkedIn profil, hvorfor du eller dine kollegaer sagtens kan være Administratorer samtidig med os.

Man kan godt booste et opslag på LinkedIn, hvilket koster lidt penge afhængig af, hvor langt ud man ønsker opslaget skal komme. Den gratis og gode boost vil dog være at bede dine kollegaer om at like, kommentere eller dele dit opslag. På denne måde kommer det automatisk ud i deres netværk og LinkedIn vil finde dit opslag mere relevant.

LinkedIn tilbyder mange forskellige annonceringsformer, der hver især indbyder til noget forskelligt, men især Lead Ads virker rigtig godt. Her tilbyder du dine potentielle kunder noget, som de ikke kan sige nej til; det kunne være et ekstra godt tilbud eller en gratis bog om “Hvordan annoncerer man på LinkedIn”. Med det mener vi selvfølgelig, at det skal være noget, der giver mening i forbindelse med dit firma. Tilgengæld skriver de sig op i en formular. Her får du så let deres kontaktoplysninger og kan derefter kontakte dem. LinkedIn udfylder selv denne kontaktformular på forhånd, hvilket hjælper dig meget, da denne potentielle kunde kun er ét klik fra at give dig et lead.

For at komme i gang med annoncering på LinkedIn skal du blot kontakte os. Vi klarer alt omkring annonceringen. Dog laver vi annonceringen i tæt samarbejde med dig. Sammen finder vi frem til, hvad det er, du gerne vil opnå med annonceringen. Hertil finder vi ud af, hvad det er, vi skal lægge vægt på, hvilken annoncetype vi skal bruge hertil, hvilken målgruppe vi skal ramme og hvilket annoncebudget du er villigt til at bruge. På denne måde sørger vi for at få det ud af LinkedIn annonceringen, som du er ude efter.