Google Ads⚡

Opsætning, optimering & hjælp til Google Ads.

Webto er ikke bare et webbureau – vi er din guide i Google Ads universet.

Hos Webto er vi stolte af at være Google Partner.

Som partner har vi et tæt samarbejde med Google. Det giver en række fordele, som vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder. Vi får indsigt i den nyeste viden inden for digital markedsføring, og vi har adgang til at udmærke os i Googles mest avancerede træningsprogrammer. Vi har også altid øjeblikkelig adgang til Google support. 

For at blive certificeret Google Partner skal vi som bureau udmærke os på tre forskellige felter; effektivitet, udgift og certificeringer. Når du samarbejder med Webto, kan du derfor være sikker på, at du samarbejder med specialister, der har fuldført eksaminer hos Google og har demonstreret et højt niveau i arbejdet med Google Ads over en længere periode. 

Partnerskab med Google, partnerskab med dig.

Vores status som Google Partner er mere end en badge; det er et løfte om kvalitet og ekspertise. Det er din sikkerhed for, at vi arbejder tæt sammen med Google for at sikre, at dine kampagner altid er optimale og innovative. Vores tætte samarbejde med dig betyder, at vi forstår dine forretningsmål og -udfordringer, hvilket muliggør personligt tilpassede løsninger.

Google Ads/Shopping 

Synlighed & aktivitet på Google

Fra:

1.999,-

Pris pr. måned uden moms.

  • Opsætning og optimering af Google Adwords/Shopping
  • Opsætning af merchant center
  • Strategimøde og kampagneplan
  • Opsætning af målgrupper til boost og kampagne
  • Remarketing
  • Månedlig ads-rapport

Google CSS Partner 

20 % rabat på klikpris‎

Fra:

800,-

Pris pr. måned uden moms.

  • 20% CPC rabat = 25% ekstra budget til bud
  • Opsætning ift. merchant center
  • Ingen begrænsning på antal produkter

Online markedsføring 

Vi hjælper med digital forretning

  • Strategiplan
  • Organisk SEO
  • Pressemateriale
  • Interview og testimonials fra jeres kunder
  • Automatisering af online markedsføring
  • Hjælp til SoMe

Hvordan fungerer Google Ads?

Ved de fleste søgninger på Google vises der annoncer i toppen og i bunden af siden. Det er betalte annoncer. Man betaler hver gang en potentiel kunde klikker på den viste annonce. Hvad klikprisen er, afhænger af en række forskellige faktorer.
Google benytter et auktionsagtigt system. Processen er unik for hver eneste søgning. Når en bruger søger på Google, finder Google Ads alle annoncer, som er berettiget til at blive vist ved den pågældende søgning.

Google vælger, hvilke annoncer der kan blive vist ud fra, hvilke af disse annoncer der har det højeste kvalitetsresultat. Annoncen får i søgemaskinen en samlet score mellem 1 til 10. De primære faktorer som bestemmer kvalitetsresultatet, er landingssideoplevelse, annoncerelevans og forventet klikrate. 

Des højere dit kvalitetsresultat er, des billigere er dine annoncer. Det skyldes, at det vigtigste for Google er, at brugerne finder det, de søger efter. Google vurderer derfor relevans og kvalitet frem for alt. Des bedre din annonce er, og des mere relevant annoncen er for søgningen, des lavere bud behøver du derfor at give for, at din annonce bliver vist.

Google Shopping.

Google Shopping er en del af søgenetværket. Det er de billedannoncer, som vises ved søgninger på produkter, som kan købes online. Har du en webshop, så er det en god idé med shoppingannoncer.

Google Shopping annoncer har ofte en høj konverteringsrate, fordi shoppingannoncer leverer en meget direkte vej til salg.

Ligesom med andre søgekampagner betaler du kun, når folk klikker på annoncen. Du betaler altså ikke blot ved, at folk ser annoncen. Kun når brugeren kommer ind på din hjemmeside.

Google CSS Partner – Spar 20 % på dine klikpriser.

Når du samarbejder med Webto, har du mulighed for at spare 20 % på dine klikpriser. Vi er nemlig Certificeret Google CSS Partner.

Det vil sige, at du får nogle unikke fordele hos os. Vi benytter bl.a. Product Hero til at optimere vores Google Shopping Annoncer. Her har vi også en meget fordelagtig platform til at optimere på, hvad dine kunder kan se, når dine annoncer bliver vist i søgemaskinen.

Med Google CSS kan vi derfor optimere, så dine annoncer bliver så konkurrencedygtige som overhovedet muligt.

Vi tilbyder også:

Få svar på de mest almindelige spørgsmål.

Google Ads er smart at bruge for alle. Rigtig mange bruger Google til dagligt, hvorfor din målgruppe altid vil være at finde på Google. Med Google Ads får du hurtigt mere god og relevant trafik til dit site, og har du været specifik i din annoncering vil denne trafik lettere og hurtigere kunne blive til konverteringer.

Google Ads virker på den måde, at du vælger, hvordan du ønsker at annoncere og hvor mange penge du ønsker at bruge på det. Du bliver vist på Google ud fra, hvor stort dit annoncebudget er og hvor meget konkurrence der er på det/de søgeord, du vælger.

Det er meget forskelligt, hvad det koster at bruge Google Ads. Der er mange muligheder for Annoncering på Google og prisen afhænger af flere faktorer. Bl.a. hvilken type annonce du vælger, hvor specifik din målgruppe er og hvor meget konkurrence der er på dine søgeord.

Vi finder sammen ud af, hvor stort et annoncebudget der skal til, men i sidste ende er det suverænt dit valg. Du skal blot huske, at det selvfølgelig vil afspejle, hvor meget du får ud af annonceringen.

Vi tilbyder også en Google Ads annonceringspakke inkl. forbrug, hvor vi betaler for annonceringen. Det kunne måske være et godt sted at starte, da du så med sikkerhed ved, hvor mange penge du bruger på Google Ads hver måned.

Google Ads og SEO er to forskellige ting, men det kan tit være svært at huske forskellen. Den primære forskel er, at SEO ikke koster noget, hvor Google Ads koster penge.

Google Ads er de annoncer, du ser i toppen af en Google søgning, hvor SEO er alt det andet, du finder under dette. SEO er hårdt arbejde, der bl.a. kræver gode SEO-optimerede tekster på dit site, SEO opsætning bagved dit site og hastigheden af dit site. I bund og grund går SEO ud på, at du skal have Google til at kunne lide din hjemmeside.

Med Google Ads betaler du for at blive vist for dine præcise potentielle kunder. Og i dag har folk en langt større tendens til at klikke på Google Ads annoncerne, da de er blevet meget mere specifikke og relevante. Den største fordel er selvfølgelig både at være skarp på Google Ads og SEO.

Google Analytics bruges bl.a. til at se, hvor mange besøgende du har på dit site. Den kan spore, hvor mange der går ind på dit site, hvor mange der konverterer og alt derimellem.

Derudover vil den også kunne fortælle dig, hvor din trafik kommer fra. Dvs. du i Google Analytics kan holde øje med, hvor mange besøgende der kommer fra dine Google Ads og hvor mange af dem der konverterer. Det er en god rettesnor til at vide, hvor du f.eks. kan optimere dit site for at få endnu flere konverteringer.

Google Ads er ret kompliceret og derfor er det ikke blot let som en leg selv at gå i gang med. Vil du komme godt fra start med Google Ads, bør du tage fat i os. Så finder vi sammen ud af, hvordan vi laver dine Google Ads, så du får flere potentielle kunder ind på dit site.

Google Shopping er de billeder, du ser i toppen, når du laver en søgning på et produkt. Dvs. hvis din virksomhed sælger et fysisk produkt, vil det være en god fordel at få Google Shopping. Her promoverer du et præcist produkt med billede, pris og link til dit site, direkte på Google. Let og enkelt for kunderne at klikke på – og så er der ikke langt til en konvertering.