Streaming Q&A platform

Streaming Q&A platform.

Organiseret interaktion med dit publikum.

En smart Q&A chat til livestream.

Synes du også, det kan blive utrolig forvirrende med “publikums” beskeder, når du holder livestream?

Vi har lavet en smart Q&A chat, når du skal holde livestreams. Chatten fungerer på den måde, at de spørgsmål som “publikum” kommer med, ryger forbi en moderator, der kan sortere i spørgsmålene og kun sende det relevante videre til værten. Så kan du, der afholder livestreamen kun koncentrere dig om at svare på de relevante spørgsmål og undgå forvirringen omkring alt det andet, publikum skriver.

Fuld kontrol over, hvornår spørgsmål besvares.

Du kender næsten helt sikkert behovet for at kunne besvare spørgsmål løbende under en stream. Det kan gøre et stream rodet, for det er nemlig svært at holde tankerne på, hvor man var og samtidig besvare spørgsmål, der kan være om andre emner.

Med dette værktøj kan spørgsmål samles sammen overskueligt, og man kan planlægge forskellige tidspunkter i løbet af streamet, hvor spørgsmål gennemgås. På denne måde undgår du at dit budskab eller dit emne går tabt, og man slipper for den velkendte sætning på live streams: ”Jeg skal nok FORSØGE at svare på alle spørgsmål løbende.”

Vært ser kun spørgsmål, der er relevante.

Via systemet kan moderator udpege spørgsmål og sende dem til værtens skærm. På denne måde er der for værten et nemt og overskueligt overblik, og en klar fremgangsmåde, så spørgsmål ikke overses, glemmes eller forsvinder. Dette er ekstra godt ved tilfælde, hvor besvarelsen er lang og værten har brug for at se spørgsmålet igen.

På denne måde ser værten kun det, som moderator sender til værtens skærm. Når spørgsmålet er besvaret, markeres det som ”besvaret” og fjernes dermed fra værtens overblik. Spørgsmålene kan herefter arkiveres, hvis det ønskes, så du kan gemme et overblik over spørgsmål.

Arkivering af spørgsmål – Brug det til markedsføring.

Især for virksomheder der arbejder med SEO, kan spørgsmål, der dukker op under et stream, være relevante til senere brug. Derfor er det muligt at arkivere spørgsmål til senere brug.

Du kan få et unikt indblik i, hvad folks spørgsmål er ved at motivere dem til rent faktisk at stille dem direkte. I stedet for at spørge Google og diverse programmer, hvilke problemstillinger dine kunder har, kan et stream med spørgsmål fortælle dig direkte, hvad dine ”kunder” er interesserede i.

Det lyder måske mærkeligt at bruge en stream på den måde, men at vide hvad dine kunder/seere tænker og har af spørgsmål, er faktisk mange penge værd. Med vores chat til stream kan du altid arkivere spørgsmålene og eksportere dem til CSV-filer til senere brug som datagrundlag og indsigt i forbrugeren.

Et Q&A system efter dit behov.

Det kan være at behovet for en anderledes interface, at kunne markere ikke kun spørgsmål, men også kommentarer, og markerer dem i forskellige farver. Der er ingen grænser for, hvad vi kan udvikle via TYPO3 og bygge oven på systemet i dag.

Systemet tillader allerede i dag, at man vil kunne samle flere indgående spørgsmål på tværs af jeres kanaler, på én gang, hvis streamet foregår på flere platforme.

Du styrer faktisk alle dine spørgsmål uafhængigt af streamingplatformen, hvilket medfører noget ekstra fleksibilitet og samlet struktur.

Bagved ligger en kraftig motor.

Dette værktøj er bygget på TYPO3 CMS. TYPO3 er et perfekt system for virksomheder, der ønsker en brugerdefineret chat løsning til streams. I TYPO3 er det muligt for os at lave dette Q&A system og gøre det fuldstændig unikt for at imødekomme dine behov til funktioner og udseende.

Det betyder samtidig, at Q&A modulet let kan udvides i funktionalitet og gøres endnu mere funktionsrigt efter jeres unikke behov. Ønsker I unikke filtreringsmuligheder? Eller noget helt andet? Så kan systemet kodes til dette formål.