PIM-integration

PIM system til din webshop.

Med en integration mellem din webshop og et PIM system sikrer du dig at alle dine informationer er samlet ét sted og de er lette at redigere.

Synkroniser din webshop.

Hos Webto kan vi hjælpe med at integrere din webshop med et PIM-system, hvilket muliggør synkronisering af varer, beskrivelser, lagerstatus, leverandørstatus og meget mere mellem dit PIM og din webshop.

Et PIM-system giver webshopejere mulighed for at administrere og berige deres produkter i ét system, som derefter kan distribuere denne berigede data til de ønskede platforme.

Minimer fejl og administrer lettere.

Ved at benytte et PIM-system kan du minimere potentielle fejl, der kan opstå ved berigelse af produktdetaljer, samtidig med at du undgår fejl i lagerstatus og leverandørstatus, og lignende. PIM-systemer er specielt designet til at håndtere og organisere produkter, især hvis du har varer fra forskellige leverandører, der skal integreres og overføres til din webshop.

Hos Webto er vi eksperter i at opsætte integrationer mellem din webshop og PIM-systemet. Vi sikrer, at dine produkter og tilhørende data bliver korrekt overført og opdateret, så du kan spare tid og undgå manuelle fejl. Vores mål er at give dig en problemfri og effektiv løsning, der giver dig mulighed for at håndtere og præsentere dine produkter på en professionel måde på din webshop.

Kontakt os i dag, og lad os hjælpe dig med at opnå en problemfri integration mellem din webshop og dit PIM-system.

Læs mere om PIM-integration:

Læs mere om hvordan vi kan hjælpe dig med at nå dine digitale mål.

PIM-integration refererer til processen med at tilslutte et produktinformationsstyringssystem (PIM) til andre systemer eller platforme i en organisation, såsom e-handelsplatforme, ERP-systemer og marketingautomationstjenester. Formålet er at centralisere og harmonisere produktinformation, hvilket letter håndteringen og distribueringen af data på tværs af forskellige kanaler og berøringspunkter.

I en PIM-integration samler og standardiserer PIM-systemet produktdata fra forskellige kilder, f.eks. leverandører, ERP-systemer og andre interne systemer. Disse data normaliseres, beriges og styres centralt i PIM-systemet. Disse data kan derefter distribueres til forskellige outputkanaler, såsom e-handelswebsteder, trykte kataloger eller digitale markedsføringsplatforme.

De fleste moderne PIM-systemer kan integreres med en bred vifte af platforme, herunder e-handelsplatforme som Shopify og Magento, ERP-systemer som SAP og Oracle, CRM-systemer som Salesforce, og forskellige marketingautomationstjenester.

PIM-integration tillader styring af et bredt spektrum af produktdata, herunder basale produktinformationer (f.eks. navn, beskrivelse, pris), tekniske specifikationer, brugeranmeldelser, billed- og videoressourcer, oversættelser til forskellige sprog og meget mere.