Online Auktionssystem

Auktionssystem som specialløsning.

Vi har bygget vores auktionssystem, så det kan skaleres til forskellige specialløsninger.

Auktionssystem som kører helt selvstændigt.

Vores auktionssystem behandler ordre automatisk, inkl. håndtering af vinderbud og automatisk håndtering af transaktionen. Det automatiske auktionssystem opdaterer helt automatisk dine varelagre efter hver transaktion er fuldført, så du ikke manuelt skal tjekke dit lager efter hver auktion.

Det vigtige spørgsmål er nok mere – hvilke processer vil du gerne have automatiseret?

Auktionssystemet kan skræddersyes, unikt efter din forretningsmodel og branche. Derfor har vi også mulighed for at automatisere unikke processer i din auktionsfunktion.

At opnå et automatisk auktionssystem er noget vi afklarer i dialog, hvor det også bliver mere klart for dig hvordan du bedst kan optimere dit salg automatisk, samtidig med at alle administrative funktioner ordnes.

Integreret til e-conomic.

Auktionssystemet har komplet integration til e-conomic, så alle handler som håndteres automatisk, bogføres i regnskabssystemet.

Auktionssystemets integration til e-conomic, betyder at alle auktioner automatisk oprettes og faktureres via e-conomic. Men det betyder samtidig også at dit varelager, kundedetaljer, priser mm. Alt sammen synkroniseres med e-conomic efter dit behov.

Automatisk fakturering.

Med auktionssystemet kan du minimere manuelt arbejde via automatisk fakturering som vi har mulighed for at integrere til systemet.

Vi har allerede bygget integration til e-conomic hvor kunder automatisk faktureres, og denne integration kan vi bygge til hvilket som helst økonomisystem du benytter til hverdag. Vi har også tidligere erfaring med Navision og Business Central.

Auktionsplatform med mange funktioner.

Auktionssystemet udgør en komplet platform, inkl. ubegrænset antal brugere, ubegrænset antal auktioner og ubegrænset antal auktionskategorier.

Via auktionsplatformen er det muligt at oprette brugere både i front- og backend. Ønskes det, kan både købere og sælgere selv lave brugere og logins helt uden manuelt arbejde fra din side.

Det er samtidig muligt at oprette auktioner i front- og backend, og som udbyder kan du selv oprette auktioner indenfor dine definerede parametre.

Du kan søge via auktionsplatformen: på udbyder, lokation, post nr, by, fritekst, kategori og prisinterval allerede. Ønsker du tilføjet flere funktioner, kan dette også sagtens klares.

Auktionsplatformen besidder en løbende opdateret oversigt, med kategorier og antal auktioner i hver kategori og der er mulighed for at vise differentierede auktionslister, inkl. mulighed for sortering af lister.

Nedtælling på auktionssiden og nedtællingstiden bliver automatisk forlænget, hvis der er behov. Samtidig bliver budhistorikken opdateret helt automatisk, så der altid vises nye, relevante bud.

Der sendes en ordrebekræftelse til vinderen af auktionen.

Auktionsplatformen har diverse administrationsfunktioner. Du har blandt andet fuld administration af brugerne på platformen og fuld administration af auktioner – også når auktionen er i gang.

Hollandsk auktion.

Er behovet for at auktionen skal foregå som en hollandsk auktion, så er det også en funktion i systemet. Du sætter selv parametre for startpris på vejen, i hvilken grad at beløbet falder og hvor hurtigt.

Dine bydere kan følge med live og når en har trykket, lukkes auktionen, køberen notificeres, varelager opdateres, E-conomic opdateres og du skal kun bekymre dig om logistikken.

Mulighed for auktionshjemmeside.

Vi kan oprette dit auktionshus som din helt egen hjemmeside. Dette er inkl. alt det som en hjemmeside bærer med sig og vi kan også stå for din markedsføring.

Det bliver muligt for dig at promovere dit auktionshus på Google via SEO og Ads, samt promovere sitet på sociale medier. Vi har også et team af specialister, der kan fungere som jeres markedsføringsafdeling for auktionshuset eller tage sig af dele af markedsføringen, hvis I ikke ønsker selv at stå for det og gerne vil have specialister til at stå for jeres markedsføring.

Derudover betyder det at auktionshuset altid er online, det altid er tilgængeligt via dit domæne. Domænet som hjemmesiden har, giver dig mulighed for at oprette et unikt brand eller identitet omkring dit auktionshus. Det kan være du vil benytte et allerede eksisterende navn eller skabe noget helt nyt?

Spørgmål & svar:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Vores system er bygget omkring online auktion. Der logges på og handles direkte via browseren (også på mobil). Systemet er altid online og kan tilgås af kunder dag og nat, hvilket også medfører at kunder kan følge auktioner de har interesse i så længe auktionen holder åbent.

Med et system som supportere online auktion, sikre du dig den mest smidige form for auktionshandel hvilket også kan automatiseres efter dit unikke behov.

Med et B2B auktionssystem kan du sætte brancheorienterede parametre for dine auktioner. Forskellige brancher handler forskelligt, og deler forskellige typer af informationer mellem køber og sælger. Med et B2B auktionssystem sikre du dig at dine auktioner altid har branchemæssig relevans og du gør handlen så nem for dine brugere (både køber og sælger) som overhovedet muligt.

Gennem vores B2B auktionssystem udvikler vi unikke felter, funktioner og parametre som er speciallavet til dine konkrete branche.

Med et B2C auktionssytem, kan der oprettes forbindelser til sociale medier, der gør det nemmere at dele auktioner.

Vi har også lavet en streaming løsning, hvis i ønsker at have en auktionarius til at sidde på live stream, med fuld integration til et chatsystem. Chat systemet kan efter ønske, tage imod bud, kan vise chatten som den er, eller kan have en fordeling med en moderator, der kan bestemme hvad der er relevant for auktionarius/vært at se og sende dette til værtens skærm og holde al unødig støj ude.

Vi har lavet skræddersyet auktionssystemer til forskellige brancher, hvor der handles med forskellige skat/told, afgifter og fragt på produkter. I nogle brancher er køber interesseret i den fysiske afstand til udbyder, for at kende transportomkostninger og samlede omkostninger ved køb. Dertil har vi lavet en afstandsberegner som fungerer gnidningsfrit med de løbende auktioner og oversigt over udbydere.

I nogle brancher er der behov for specielle beregnere, der kan udregne en akkurat pris og gøre det overskueligt og let for kunden og det har vi erfaring med at levere.

Ved at oprette logins, kan i give direkte adgang til forhandlere, der kan lave auktioner i jeres system, hvis dette er et ønske. Vi kan også opsætte forskellige godkendelser, alt efter hvilken rolle man tildeler. Så kun nogle funktioner kan tilgås.

Fordelen ved at vi har lavet dette system er at vi kan brugerdefinere det, lige som vi ønsker det. Vi er fuldt ud klar over at forskellige brancher har forskellige behov. Også for størrelsen på deres løsning.

Der er især her at fordelene ved vores system er. Vi har allerede lavet mange funktioner i vores versioner og vi har andre løsninger hvor der findes funktioner der kan bruges. Resten kan vi lave, vi har over 20 års erfaring med at lave brugerdefinerede løsninger og systemer.