Google Ads
Opsætning, optimering & hjælp til Google Ads.
Vi tager hele din online tilstedeværelse under lup og sammen med dig finder vi løsninger, der kan løfte din forretning.
Hos Webto er vi stolte af at være Google Partner.
Som partner har vi et tæt samarbejde med Google. Det giver en række fordele, som vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder. Vi får indsigt i den nyeste viden inden for digital markedsføring, og vi har adgang til at udmærke os i Googles mest avancerede træningsprogrammer. Vi har også altid øjeblikkelig adgang til Google support.
For at blive certificeret Google Partner skal vi som bureau udmærke os på tre forskellige felter. I effektivitet, udgift og certificeringer. Når du samarbejder med Webto, kan du derfor være sikker på, at du samarbejder med specialister, der har fuldført eksaminer hos Google og har demonstreret et højt niveau i arbejdet med Google Ads over en længere periode.
Udnyt dine salgsmuligheder på nettet med Google Ads.
Vil du gerne bruge søgemaskiner og/eller sociale medier til at få flere kunder? Ved du ikke helt, hvor du får mest værdi for pengene? Så lad os hjælpe! Webto hjælper med at nå nye målgrupper og kunder via Google og Facebook, og de mange produkter herunder. Vi opsætter og optimerer kampagner, så din forretning kan vækste.
Google Ads/Shopping
Synlighed & aktivitet på Google
Fra:
999,-
Pris pr. måned uden moms.
Google CSS Partner
20 % rabat på klikpris
Fra:
800,-
Pris pr. måned uden moms.
Online markedsføring
Vi hjælper med digital forretning
Fra:
1000,-
Pris pr. måned uden moms.
Hvordan fungerer Google Ads?
Ved de fleste søgninger på Google vises der annoncer i toppen og i bunden af siden. Det er betalte annoncer. Man betaler hver gang en potentiel kunde klikker på den viste annonce. Hvad klikprisen er, afhænger af en række forskellige faktorer.
Google benytter et auktionsagtigt system. Processen er unik for hver eneste søgning. Når en bruger søger på Google, så finder Google Ads alle annoncer, som er berettiget til at blive vist ved den pågældende søgning.
Google vælger, hvilke annoncer der kan blive vist ud fra, hvilke af disse annoncer der har det højeste kvalitetsresultat. Annoncen får i søgemaskinen en samlet score mellem 1 til 10. De primære faktorer som bestemmer kvalitetsresultatet er landingssideoplevelse, annoncerelevans og forventet klikrate.
Des højere dit kvalitetsresultat er, des billigere er dine annoncer. Det skyldes, at det vigtigste for Google er, at brugerne finder det, de søger efter. Google vurderer derfor relevans og kvalitet frem for alt. Des bedre din annonce er, og des mere relevant annoncen er for søgningen, des lavere bud behøver du derfor at give for, at din annonce bliver vist.
Google CSS Partner – Spar 20% på dine klikpriser.
Når du samarbejder med Webto, har du mulighed for at spare 20 % på dine klikpriser. Hos Webto er vi nemlig Certificeret Google CSS Partner.
Det vil sige, at du får nogle unikke fordele hos os. Hos Webto benytter vi Product Hero til at optimere vores Google Shopping Annoncer. Her har vi også en meget fordelagtig platform til at optimere på, hvad dine kunder kan se, når dine annoncer bliver vist i søgemaskinen.
Med Google CSS kan vi derfor optimere, så dine annoncer bliver så konkurrencedygtige som overhovedet muligt.
Google Shopping.
Google Shopping er en del af søgenetværket. Det er de billedannoncer, som vises ved søgninger på produkter, som kan købes online. Har du en webshop, så er det en god idé med shoppingannoncer.
Google Shopping annoncer har ofte en høj konverteringsrate, fordi shoppingannoncer leverer en meget direkte vej til salg.
Ligesom med andre søgekampagner betaler du kun, når folk klikker på annoncen. Du betaler altså ikke, blot ved at folk ser annoncen. Kun når brugeren kommer ind på din hjemmeside.
Vi tilbyder også:
Få svar på de mest almindelige spørgsmål.