Opsætning, optimering & hjælp til Google Ads.
Webto er ikke bare et webbureau – vi er din guide i Google Ads universet.
Hos Webto er vi stolte af at være Google Partner.
Som partner har vi et tæt samarbejde med Google. Det giver en række fordele, som vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder. Vi får indsigt i den nyeste viden inden for digital markedsføring, og vi har adgang til at udmærke os i Googles mest avancerede træningsprogrammer. Vi har også altid øjeblikkelig adgang til Google support.
For at blive certificeret Google Partner skal vi som bureau udmærke os på tre forskellige felter; effektivitet, udgift og certificeringer. Når du samarbejder med Webto, kan du derfor være sikker på, at du samarbejder med specialister, der har fuldført eksaminer hos Google og har demonstreret et højt niveau i arbejdet med Google Ads over en længere periode.
Partnerskab med Google, partnerskab med dig.
Vores status som Google Partner er mere end en badge; det er et løfte om kvalitet og ekspertise. Det er din sikkerhed for, at vi arbejder tæt sammen med Google for at sikre, at dine kampagner altid er optimale og innovative. Vores tætte samarbejde med dig betyder, at vi forstår dine forretningsmål og -udfordringer, hvilket muliggør personligt tilpassede løsninger.
Google Ads/Shopping
Synlighed & aktivitet på Google
Fra:
1.999,-
Pris pr. måned uden moms.
Google CSS Partner
20 % rabat på klikpris
Fra:
800,-
Pris pr. måned uden moms.
Online markedsføring
Vi hjælper med digital forretning
Hvordan fungerer Google Ads?
Ved de fleste søgninger på Google vises der annoncer i toppen og i bunden af siden. Det er betalte annoncer. Man betaler hver gang en potentiel kunde klikker på den viste annonce. Hvad klikprisen er, afhænger af en række forskellige faktorer.
Google benytter et auktionsagtigt system. Processen er unik for hver eneste søgning. Når en bruger søger på Google, finder Google Ads alle annoncer, som er berettiget til at blive vist ved den pågældende søgning.
Google vælger, hvilke annoncer der kan blive vist ud fra, hvilke af disse annoncer der har det højeste kvalitetsresultat. Annoncen får i søgemaskinen en samlet score mellem 1 til 10. De primære faktorer som bestemmer kvalitetsresultatet, er landingssideoplevelse, annoncerelevans og forventet klikrate.
Des højere dit kvalitetsresultat er, des billigere er dine annoncer. Det skyldes, at det vigtigste for Google er, at brugerne finder det, de søger efter. Google vurderer derfor relevans og kvalitet frem for alt. Des bedre din annonce er, og des mere relevant annoncen er for søgningen, des lavere bud behøver du derfor at give for, at din annonce bliver vist.
Google Shopping.
Google Shopping er en del af søgenetværket. Det er de billedannoncer, som vises ved søgninger på produkter, som kan købes online. Har du en webshop, så er det en god idé med shoppingannoncer.
Google Shopping annoncer har ofte en høj konverteringsrate, fordi shoppingannoncer leverer en meget direkte vej til salg.
Ligesom med andre søgekampagner betaler du kun, når folk klikker på annoncen. Du betaler altså ikke blot ved, at folk ser annoncen. Kun når brugeren kommer ind på din hjemmeside.
Google CSS Partner – Spar 20 % på dine klikpriser.
Når du samarbejder med Webto, har du mulighed for at spare 20 % på dine klikpriser. Vi er nemlig Certificeret Google CSS Partner.
Det vil sige, at du får nogle unikke fordele hos os. Vi benytter bl.a. Product Hero til at optimere vores Google Shopping Annoncer. Her har vi også en meget fordelagtig platform til at optimere på, hvad dine kunder kan se, når dine annoncer bliver vist i søgemaskinen.
Med Google CSS kan vi derfor optimere, så dine annoncer bliver så konkurrencedygtige som overhovedet muligt.
Vi tilbyder også:
Få svar på de mest almindelige spørgsmål.