Skip to main content

ONLINE SUPPORTINFO@WEBTO.DK 71 99 48 40

LINKEDIN MARKEDSFØRING

Vil du gerne markedsføre til B2B?

Hvis du gerne vil have mest muligt ud af din B2B markedsføring, så er LinkedIn den ideelle platform at være aktiv på. LinkedIn er som udgangspunkt en B2B platform. Modsat de fleste andre SoMe kanaler, som Facebook og Instagram, så er LinkedIn et professionelt netværksmedie. Du kan dog sagtens have succes med B2C markedsføring på LinkedIn. Det er jo et medie bestående af enkeltpersoner. Med målrettet markedsføring kan du opnå gode resultater.


SKAB VÆKST MED LINKEDIN NU

Målret din B2B markedsføring

På LinkedIn er det muligt at målrette din markedsføring til meget specifikke målgrupper i bestemte brancher i erhvervslivet. Alt efter dit behov som virksomhed, så opsætter du forskellige parameter for at finde frem til din kernemålgruppe.

Du kan målrette dine annoncer efter geografisk placering, demografi, bestemte brancher, virksomheder, stillinger m.m. På den måde kan du ramme lige netop den målgruppe, som bedst konverterer. Det rammer bundlinjen.

Skal Jesse skaffe dig leads via LinkedIn?

Jesse er vores LinkedIn Specialist. Han holder sig hele tiden opdateret med ny viden inden for LinkedIn og kender derfor til de muligheder, som din virksomhed kunne drage fordel af.

Om det er annoncering, synlighed eller direkte leadgenerering du er ude efter, så er Jesse den rette til jobbet.

Ønsker du en uforpligtende snak med Jesse, inden du starter?

 

Mail: jesse@webto.dk Tlf. 30 73 70 82


LinkedIn Basis

Synlighed

1.499,-

Pris pr. måned uden moms.

  • Løbende optimering af side
  • Opsætning af målgrupper
  • Tracking og målsporing af annonce
  • Månedlig rapport
  • 1-2 annoncer

LinkedIn Pro

Tilstedeværelse og targeting

3.499,-

Pris pr. måned uden moms.

  • Løbende optimering af side
  • Opsætning af målgrupper
  • Tracking og målsporing af annonce
  • Månedlig rapport
  • Remarketing
  • Grafik
  • 3-4 annoncer

LinkedIn Premium

Høj aktivitet og målrettede kampagner 

5.199,-


Pris pr. måned uden moms.

  • Løbende optimering af side
  • Opsætning af målgrupper
  • Tracking og målsporing af annoncer
  • Månedlig rapport
  • Remarketing
  • Grafik
  • Video
  • 5-6 annoncer

Startpakke:

Opsætning af LinkedIn profil og Kampagne Administrator, samt opstartsmøde

1.999,- som et engangsbeløb

Prisen er uden moms

 

LinkedIn som B2C platform

LinkedIn er, som sagt, som udgangspunkt en B2B platform. Beslutningstagere for virksomheder har dog som udgangspunkt en vis købekraft, også i privatøjemed. Det gør, at du som annoncør, kan påvirke en meget specifik målgruppe af købsstærke forbrugere.

Denne platform kan være utroligt effektiv til ’brand awareness’ kampagner, som holder dit brand i forbrugernes bevidsthed. Som B2C virksomhed har du gode muligheder for at skille dig ud på LinkedIn ved at være en smule anderledes.

71 99 48 40

Din virksomhedsprofil – markedsfør dit brand

På LinkedIn har du en unik mulighed for at vise din virksomheds professionelle ansigt udadtil. Det er ikke kun annoncering, som LinkedIn kan bruges til. Det er nemlig her dine styrker på markedet vises direkte til erhvervslivet.

Du kan derfor med fordel optimere din profil så den ikke alene giver et godt indtryk af virksomheden, men skaffer relevant trafik, identificere forbrugere, og udvider dit netværk. Med LinkedIn kan du dele din ekspertise med dit professionelle netværk, og på den måde skabe god troværdighed for din virksomhed.

SEO-Optimer din LinkedInprofil

En optimalt optimeret LinkedIn profil skaber synlighed i søgemaskinen. SEO på LinkedIn er lidt anderledes en SEO på Google. søgeadfærden på LinkedIns søgemaskine er som regel anderledes, da brugerne generelt benytter LinkedIn som et socialt medie fremfor en søgemaskine. Søgefraserne er derfor mere præcise og direkte end på Google.

Det er muligt for din virksomhedsprofil at ranke på relevante søgeord i LinkedIns søgemaskine. Det er en god mulighed for at skabe brand awareness for din virksomhed, samt skabe en direkte vej til dine produkter for relevante og købsstærke målgrupper.

Ikke nok med at du kan rangere i LinkedIns søgemaskine, du er også bedre stillet på Google. LinkedIn er nemlig en platform, som ofte crawles af Google. Fuldstændig som din hjemmeside har brug for SEO-optimering, så har din LinkedInprofil det også. Stærke LinkedInprofiler ranker nemlig på relevante søgeord. LinkedIn kan derfor skabe meget synlighed for din virksomhed. 

Ofte stillede spørgsmål

LinkedIn Annoncering er specielt godt for dig, der handler B2B. Dog kan det også være en fordel for nogle B2C virksomheder. Med annoncering på LinkedIn kan du let ramme din målgruppe ud fra funktion, industri, jobtitel m.m. Der hvor LinkedIn adskiller sig fra andre Social Medier, er, at mange af de personer der er på LinkedIn, er beslutningstagere. LinkedIn er primært en professionel platform, hvor mange har den professionelle hat på, når de ser en annonce. Er du en B2B virksomhed, må du ikke gå glip af muligheden for annoncering på LinkedIn. 

Annoncering på LinkedIn koster penge. Denne udgift betaler I, men vi aftaler sammen, hvor meget I ønsker at bruge på annoncering.

Det er svært at sige, hvad LinkedIn annoncering koster. Det kommer an på, hvor meget du er villig til at bruge på annoncering. Når vi sammen har aftalt annoncetypen og målgruppen vil vi undersøge, hvilket budget der bedst passer hertil. Ud fra dette byder du ind med, hvad du ønsker at bruge. Du bestemmer suverænt, hvor meget du vil bruge på annoncering.

Ja, for at vi kan oprette opslag og annoncer for jer på LinkedIn, er du nødt til at gøre os til Administrator af jeres konto. 

Man kan sagtens være flere Administratorer på én LinkedIn profil, hvorfor du eller dine kollegaer sagtens kan være Administratorer samtidig med os.

Man kan godt booste et opslag på LinkedIn, hvilket koster lidt penge afhængig af, hvor langt ud man ønsker opslaget skal komme. Den gratis og gode boost vil dog være at bede dine kollegaer om at like, kommentere eller dele dit opslag. På denne måde kommer det automatisk ud i deres netværk og LinkedIn finder dit opslag mere relevant. 

LinkedIn tilbyder mange forskellige annonceringsformer, der hver især indbyder til noget forskelligt, men især Lead Ads virker rigtig godt. Her tilbyder du dine potentielle kunder noget, som de ikke kan sige nej til; det kunne være et ekstra godt tilbud eller en gratis bog om "Hvordan annoncerer man på LinkedIn". Med det mener vi selvfølgelig, at det skal være noget, der giver mening i forbindelse med dit firma. Tilgengæld skriver de sig op i en formular. Her får du så let deres kontaktoplysninger og kan derefter kontakte dem. LinkedIn udfylder selv denne kontaktformular på forhånd, hvilket hjælper dig meget, da denne potentielle kunde kun er et klik fra at give dig et lead.

For at komme i gang med Annoncering på LinkedIn skal du blot kontakte os. Vi klarer alt omkring annonceringen. Dog laver vi annonceringen i tæt samarbejde med dig. Sammen finder vi frem til, hvad det er, du gerne vil opnå med annonceringen. Hertil finder vi ud af, hvad det er, vi skal lægge vægt på, hvilken annoncetype vi skal bruge hertil, hvilken målgruppe vi skal ramme og hvilket annoncebudget du er villigt til at bruge. På denne måde sørger vi for at få det ud af LinkedIn annonceringen, som du er ude efter.


Har du brug for hjælp til at blive synlig på LinkedIn?

Ring direkte eller skriv til mig via kontaktformularen.

René Jensen

Account manager

RING: 92 82 22 03

Kontakt os i dag: