Skip to main content

ONLINE SUPPORTINFO@WEBTO.DK - 71 99 48 40

UDNYT DINE SALGSMULIGHEDER PÅ NETTET MED GOOGLE ADS

Vil du gerne bruge søgemaskiner og/eller sociale medier til at få flere kunder? Ved du ikke helt, hvor du får mest værdi for pengene? Så lad os hjælpe! Webto hjælper med at nå nye målgrupper og kunder via Google og Facebook, og de mange produkter herunder. Vi opsætter og optimerer kampagner, så din forretning kan vækste. 

Vi tager hele din online tilstedeværelse under lup og sammen med dig finder vi løsninger, der kan løfte din forretning.

MAIL: INFO@WEBTO.DK   RING: 71 99 48 40

 

 

Hvad er Google Ads?

Google Ads er Googles egen annonceringsplatform. Det er de annoncer, som kommer frem, når du søger på Google. Du kan derfor komme på side 1 på Google allerede i dag med Google Ads annoncer hos Webto.

Hvordan fungerer Google Ads?

Ved de fleste søgninger på Google vises der annoncer i toppen og i bunden af siden. Det er betalte annoncer. Man betaler hver gang en potentiel kunde klikker på den viste annonce. Hvad klikprisen er, afhænger af en række forskellige faktorer.

Google benytter et auktionssystem. Processen er unik for hver eneste søgning. Når en bruger søger på Google, så finder Google Ads alle annoncer, som er berettiget til at blive vist ved den pågældende søgning.

Google vælger, hvilke annoncer der kan blive vist ud fra, hvilke af disse annoncer der har det højeste kvalitetsresultat. Annoncen får i søgemaskinen en samlet score mellem 1 til 10. De primære faktorer som bestemmer kvalitetsresultatet er landingssideoplevelse, annoncerelevans og forventet klikrate. 

Des højere dit kvalitetsresultat er, des billigere er dine annoncer. Det skyldes, at det vigtigste for Google er, at brugerne finder det, de søger efter. Google vurderer derfor relevans og kvalitet frem for alt. Des bedre din annonce er, og des mere relevant annoncen er for søgningen, des lavere bud behøver du derfor at give for, at din annonce bliver vist.

Google Ads har to primære netværk

Google Ads er fordelt på to forskellige netværk. Søgenetværket og displaynetværket. I disse to primære netværk findes også andre netværk, som hver især hører til et af disse to hovednetværk.

Det er f.eks. Google Shopping, som hører til søgenetværket. Google Shopping hører til søgenetværket, fordi shoppingannoncer er baseret ud fra konkrete søgeord. Annoncen vises, når brugeren benytter et søgeord, som er knyttet til annoncen. Displayannoncer vises, hvis du f.eks. besøger en hjemmeside, som er relevant for annoncen.

Google Shopping

Google Shopping er som sagt en del af søgenetværket. Det er de billedannoncer, som vises ved søgninger på produkter, som kan købes online. Har du en webshop, så er det en god idé med shoppingannoncer.

Google Shopping annoncer har ofte en høj konverteringsrate, fordi shoppingannoncer leverer en meget direkte vej til salg.

Ligesom med andre søgekampagner betaler du kun, når folk klikker på annoncen. Du betaler altså ikke, blot ved at folk ser annoncen. Kun når brugeren kommer ind på din hjemmeside.

Kontakt os her 

Google CSS Partner – Spar 20% på dine klikpriser

Når du samarbejder med Webto, har du mulighed for at spare 20 % på dine klikpriser. Hos Webto er vi nemlig Certificeret Google CSS Partner.

Det vil sige, at du får nogle unikke fordele hos os. Hos Webto benytter vi Product Hero til at optimere vores Google Shopping Annoncer. Her har vi også en meget fordelagtig platform til at optimere på, hvad dine kunder kan se, når dine annoncer bliver vist i søgemaskinen. Med Google CSS kan vi derfor optimere, så dine annoncer bliver så konkurrencedygtige som overhovedet muligt.

Google Ads i 2021

Hos Webto følger vi altid de nyeste trends, og har ambitioner om konstant at forbedre os. Google tilføjer og optimerer ofte på deres platforme. Det er derfor utrolig vigtigt at følge med.

Et af de nyeste og utrolig profitable redskaber, som vi mestrer, er smart bidding. Smart bidding er en tilføjelse til Google Ads, som automatiserer budstrategien ved hver eneste unikke søgning. Alt efter om du søger at maksimere eksponering, antal klik, antal konverteringer eller konverteringsværdi, så kan du allerede i opsætningen af budstrategien specificere meget tydeligt overfor Google, hvad formålet med kampagnen er. På den måde lader du Google finde det maksimale bud hver gang.

Meget af det manuelle arbejde med at indsamle data, og manuelt justere budstrategien løbende, er derfor gjort meget nemmere. Hos Webto har vi ambitioner om at perfektionere denne strategi, så du kan få den optimale opsætning af dine kampagner, og så disse afspejler din virksomheds ønsker og behov. Det kan ses på bundlinjen.

RING: 71 99 48 40

Google Adwords/Shopping 

Synlighed & aktivitet på google

1999,-

Pris pr. måned uden moms.

  • Opsætning og optimering af Google Adwords/Shopping
  • Opsætning af merchant center
  • Strategimøde og kampagneplan
  • Opsætning af målgrupper til boost og kampagne
  • Remarketing
  • Løbende tilbagemelding

Google CSS Partner 

20% rabat på klikpris‎

800,-

Pris pr. måned uden moms.

  • 20% CPC rabat = 25% ekstra budget til bud
  • Opsætning ift merchant center
  • Ingen begrænsning på antal produkter

Online markedsføring 

Vi hjælper med digital forretning

  • Strategiplan
  • Organisk SEO
  • Pressemateriale
  • Interview og testimonials fra jeres kunder
  • Automatisering af online markedsføring
  • Hjælp til SoMe

Vil du gerne have flere kunder?

Du er velkommen til at kontakte os på info@webto.dk eller på 71 99 48 40.